Thursday, July 05, 2007

Καλοκαιρινές ανάσες...


Καλοκαίρι σημαίνει φως εκτυφλωτικό και βουτιά στα βαθιά μας.

Η Αφροδίτη Μάνου έκρυψε νωρίς μέσα μου εκεί στα βαθιά μου ήχους και μουσικές από ένα ατέλειωτο αθηναϊκό καλοκαίρι. Που χρωματίστηκαν με ό,τι διαφανές μπορούσε η παιδική καρδιά μου -γιατί όχι και με αίμα- να ξεπλύνει. Κι οι διαθλάσεις άντεξαν όσο σήμερα. Που ας πούμε ενηλικιώθηκα. Που για να είμαι ειλικρινής καταφέρνω καλύτερα να μένω παιδί και να γρατζουνίζω πεισματάρικα ακόμα τα γόνατά μου. Έτσι το καλοκαίρι μου το γλυκό και πικρό εμπεριέχει πάντα και απαραίτητα και ολίγον από Αφροδίτη γιατί την εμπεριέχει η γλυκόπικρη ζωή μου. Με καρπούζι στο ένα χέρι και στ' άλλο το μαχαίρι, αν μου επιτραπεί να αλλάξω λιγάκι το στίχο από το πιο αγαπημένο μου ίσως από τα τραγούδια της. Έτσι, για του καλοκαιριού μου το πιο αγαπημένο φρούτο που χει χρώμα κόκκινο σαν μήλο στο κάτω - κάτω. Αφροδιτούλα μου, εντάξει;

Η Νατάσσα Μποφίλιου πάλι είναι μια άλλη μεγάλη της ψυχής περιπέτεια. Για την ακρίβεια είναι συνενοχή. Είναι ό,τι αλήθεια μπορώ να βρω και σε μένα όταν κυνηγάω τα όνειρά μου. Κι όταν την ακούω αισθάνομαι να κυνηγάω τα όνειρά μας πιά κι από κοινού, παρέα σας λέω. Νατάσσα Μποφίλιου, για μένα σημαίνεις ελπίζω. Και σημαίνεις εύχομαι. Και δυναμώνω. Και κυριότατα αποκτώ τη φωνή μου και το μεράκι να τραγουδώ. Με όσο πάθος ορίζει η καρδία μου. Με όση δύναμη κρύβουν τα λόγια μου. Με όση λαχτάρα αντέχει το κορμί μου. Για μιαν ανάσα απ' τα αβαθή, γι' αυτό που βρίσκει φως στη σιωπή και ξαφνικά και δειλά απ' τη φωνή αρχίζει να συμβαίνει το κάτι.

Καλοκαίρι. Εκτυφλωτικό και μαύρο. Σαν την παρουσία της Νατάσσας Μποφίλιου στην Νύχτα της Αφροδίτης Μάνου 9 Ιουλίου του παρόντος πάνω στα βράχια στον Υμηττό για μια συναυλία και μόνο. Θέλω να είμαι ανάμεσά σας κι εγώ και με βάζετε να μετράω αντίστροφα πάλι. Εκ των έσω -ή μάλλον εκ βαθέων - έμαθα ό,τι μας περιμένει κάτι μαγικό. Εμπιστευτείτε τους. Δεν έχουν παρά να κάνουν καλά τα μαγικά τους.
Παραγωγή: Μικρή Άρκτος
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ώρα έναρξης 9:00 μ.μ.
Τιμή εισιτηρίου: 15 €
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΥΜΗΤΤΟΥ (Τηλ. 210-7623857)
Σταδίου 24, Τηλ 210-3217917
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ: www.i-ticket.gr
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ: 801-11-60000, 210 -6786000

12 comments:

northaura said...

εκει.με το μηλο στο ενα χερι και με το λευκο χρωμα στο αλλο.
απο μαχαιρια χορτασαμε

Τάσος Ν. Καραμήτσος said...

Καλημέρα
και καλή διασκέδαση στους τυχερούς

Jirashimosu said...

Αν τελικά την καταφέρουμε να πει το "μήλο" θα το θεωρήσω προσωπική νίκη.

Φοβάται μήπως είναι πολλά τα 6,5 λεπτά αυτού του ΈΠΟΥΣ.

Κατα τ' άλλα είμαι πολύ συγκινημένος. Κάνει πρόβες και χαζεύουμε όλοι με το στόμα ανοιχτό.

Αντώνιε thanks για το κείμενο σου. Όσα γράφεις είναι πάντα η μεγάλη πληρωμή της καρδιάς μου/μας.

fevis said...

Το έγραψες τόσο όμορφα που αν ήμουν εκεί θα ερχόμουν οπωσδήποτε...

γιάννης φιλιππίδης said...

Μπήκα τυχαία -μια παράξενη βραδιά που επιμένω ότι θέλω να χαλαρώσω-
στη σελίδα σου.
Όμορφες εικόνες φροντισμένο κείμενο.
Θα περνάω να τα λέμε.
Στις μουσικές σου επιλογές ταυτιστήκαμε εντελώς.
Δηλωνω φαν και των δυο.
Καλή σου νύχτα ότι κι αν κάνεις
ο γιάννης

Sardonian said...

α ρε τυχερέ
α ρε

καλημέρα σας:-)

KAV(A)LAS 24 said...

Πιστεύω να το ξέρεις ότι το τράγουδο που παίζει στο blog μου είναι της Αφροδίτης εε;

Μ'αρέσει το blog σου, θα το διαβάζω κι αυτό πίνοντας τον Cappuccino μου. Arrivederci

mondo said...

εύχομαι να το απολαύσεις αντώνη, εγώ θα είμαι εκτός αθηνών, οπότε θα απολαμβάνω κάτι άλλο :)

E said...

Εγώ πάλι λέω να είναι εκεί...

Καλησπέρα :)

aliki said...

Γιατί κάθε φορά που ακούω την 'ασπιρίνη' νοσταλγώ την φοιτητική μου ζωή στο Λονδίνο?

Ιωαννα said...

Μαγικες στιγμες εχει ζησει και εχουν ζησει στον Λυκαβητο .
11 μπαινω στο πλοιο για την Ελλαδα ....αλλα τι μ αυτο ..εκει θα ειμαι ....
Ακουω στο μυαλο μου ηδη τους ηχους και την ΖΩΗ να βγαινει απ τις φωνες ...


Δεν ζηλευω αλλα χαιρομαι οποιον θα ειναι εκει ....
Να περασει, περασεις καλα .



Ιωαννα

Loth said...

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ..ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ..ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ..
;)