Sunday, March 29, 2009

Ακόμα ένας θεατρινισμός



Το θέμα είναι ότι εσύ βλέπεις αυτό. Εγώ όμως παίζω αυτό που ακούγεται, όχι τη σαχλαμπούχλα που βλέπεις. Λοιπόν...

Κοίτα εγω, αν μου επιτρεπεις
Δεν ειμαι μονο αυτο που βλεπεις.
Κι ειναι φορες που αναρωτιεμαι
Πώς καταφερνω και κρατιεμαι...


Του το κραταω αυτου του κοσμου
Που δε μου ανηκει ο εαυτος μου
Γι’αυτο τα διχτυα που του ριχνω
Ειναι οσα θελω εγω να δειχνω.

Κοιτα εγω, αν θες να ξερεις
Ειμαι ολα αυτα που αναφερεις
Μονο που καπου, κατα βαθος
Οποιος με ξερει κανει λαθος...


Για λογαριασμό μου μίλησε (άλλη μια φορά): Γεράσιμος Ευαγγελάτος. Α, κι ο Ρόμπερτ Ντενιρο (σε πρώτη παγκόσμια αποκλειστικότητα).

Και τώρα εγώ μπορώ να ξαναβγάλω φυσικά το σκασμό
Σουσάμι, κλείσε!

2 comments:

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... said...

Με κέρδισε από το πρώτο άκουσμα... Ο Γεράσιμος "μιλά" για λογαριασμό πολλών τελικά...! (ευτυχώς!)

Καλή εβδομάδα!

quartier libre said...

@
άνοιξε σουσαμάκι !

:)