Sunday, March 22, 2009

Λύκος


Να ταν αλλιώς, θα χα φωνή και θα έβρισκα την ευφράδεια που λένε οι άνθρωποι τα σύκα σύκα ή τον τρόπο να πλάθω άλλες εικόνες, έστω πλασματικές που γίνονται καμιά φορά και ολόκληρα συναρπαστικά παραμύθια ή ιστορίες που λένε γι' αγρίους. Εγώ πάντα χωλός. Νιώθω, όμως δεν αποκαλύπτω τίποτα κι ούτε κανένας συμμερίζεται τον οίκτο μου. Σε ένα στενό δωμάτιο κλεισμένος δεν θα βρω ποτέ το κουράγιο να αποδράσω. Όχι οι τοίχοι, αλλά το ίδιο το σώμα μου. Μπορεί και να μαι λύκος, ποτέ δε θα φανερωθώ. Ας πρόσεχα, μου πεσε βαριά η φόλα για δείπνο. Και τώρα αλυχτάω.

10 comments:

Anonymous said...

Ελπίζω να βρεις το κουράγιο που έχεις ανάγκη. Αυτό με τη φόλα μου θύμισε εκείνο το βιβλίο που ήταν γλυκό στο στόμα, αλλά πικρό σαν δηλητήριο στα σωθικά. Μ' αρέσει πολύ η εικόνα που έχεις βάλει.

quartier libre said...

@

η ώρα 03.30
τι αγρύπνια κι αυτή απόψε !
ας παίξουμε λίγο...


-λύκε λύκε είσαι δω ;
-βάααζω το καπέλλο μου !
-λύκε λύκε είσαι δω ;
-βάααζω το πουκάμισό μου !
-λύκε λύκε είσαι δω ;
-παίρνω τη μαγκούρα μου !


καληνύχτα σας :)

Jirashimosu said...

Ε όχι και φόλα το δείπνο!
Όλα βιολογικά και της καλυτερης ποιότητας
χα!

Και τελικά θα αποφασίσεις αν είσαι λύκος ή αδέσποτο κουτάβι; Να δούμε κι εμείς τι θα τα κάνουμε τα κοπάδια μας.

mahler76 said...

και γιατί δεν γίνεσαι Κοκκινοσκουφίτσα? Και λιγότερη τρίχα θα έχεις που στις μέρες μας ελάχιστοι εκτιμούν, και θα φοράς αυτό το όμορφο κόκκινο ριχτό με την κουκούλα...ούπς βέβαια η κουκούλα σε κάνει προτεινόμενο για σύλληψη, άλλα δε γαμιέται...

oblivion said...

βγάλε το λύκο λίγο κι εσύ να εκτονωθεί..
και τον ξαναμαζεύεις μετά. εμείς πάλι εδώ θα'μαστε!

7Demons said...

Α! Η κοκκινοσκουφίτσα,είναι από τα πλέον αγαπημένα μου και διεστραμμένα παραμύθια!
...Αλλά μη καταπιέζεσαι σαν το λύκο του μύθου.Οι αποδράσεις είναι μπροστά σου.

Φιλιά και Καλημέρες για καλή Εβδομάδα.

tzotza said...

εμεις εδω σαυτο το σπιτικο,εχουμε ενα παραμυθι που ο λυκος ειναι ενας καλος και τρυφερος χαρακτηρας, απλα πολυ παρεξηγημενος,που τον κυνηγαει η κακια του φημη αδικα...
τους αγαπαμε τους λυκους εμεις εδω...
μη το ξεχνας αυτο ε?
(και ας εχουμε καιρο να σας κανουμε επισημη επισκεψη!!! ;)))

καλημερα αντωνη μου!!!
:)

επί λέξει said...

Ως λύκ-ος δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε. Τι να φοβηθεί το φως; Όσο για την απόδραση μία είναι η συμβουλή, όσο τη φλερτάρεις. Πιάσε φιλία με τη μάνα της, τη δράση. Όλο και κάποια καλή κουβέντα θα πει για σένα...

quartier libre said...

@
μέηλ

ceralex said...

Ναι αλλά μην ξεχνάς οτι...ακούς καλύτερα και βλέπεις καλύτερα!
Για να μη σου και πως...γράφεις καλύτερα!

Καλ(ην)ύχτα αγαπητέ μου!
Υπέροχη εικονογράφηση